Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Thursday, December 29, 2016

Nurul Nabila Syahida Binti Zulkifle pelajar Pengurusan Perpustakaan



Assalamualaikum

Saya Nurul Nabila Syahida Binti Zulkifle berusia 22 tahun. 
Saya dilahirkan di Hospital Besar Kuala Lumpur pada 15 September 1994. 

Saya mendapat pendidikan awal di Tabika Kemas Gombak Setia. 

Pada tahun 2001, saya bersekolah di Sekolah Kebangsaan Temerloh Jaya, Temerloh dari darjah 1 hingga darjah 5. 

Pada akhir tahun 2005, saya berpindah ke Kuantan dan meneruskan persekolahan di Sekolah Kebangsaan Permatang Badak

Pada tahun 2007, saya meneruskan pendidikan di Sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Isap, Kuantan. 

Pada tahun 2012, saya ditawarkan untuk meyambung pelajaran di Kolej MatrikulasiPahang. Seterusnya, pada tahun 2013, saya menyambung pendidikan di UniversitiTeknologi Mara (UiTM) dalam bidang Ijazah Sarjana Muda (kepujian) Pengurusan Perpustakaan. 

Oleh itu, saya telah menjalani latihan industri di Perbadanan Perpustakaan AwamPahang (PPAP) selama 5 bulan iaitu dari 1 Ogos 2016 hingga 30 Disember 2016 dan bakal menamatkan pengajian pada tahun ini.
  

No comments: