Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Monday, April 30, 2018

Buku Eva Goes Solo Penulis Evangeline Neo Penerbit MPH Publishing 2017 RM34

April 2018
Buku Eva Goes Solo Penulis Evangeline Neo Penerbit MPH Publishing 2017 RM34

No Perolehan: DTEM 002119
ISBN: 978-967-415-386-1
Kategori: 741.5 NEO
Ringkasan/ Ulasan

Komik yang kelakar dan sangat menarik!

Angan-angan saya dan suami ingin melancong ke Jepun. Komik ini memberikan informasi dalam bentuk kurikatur comel mengenai Jepun.

Kami bergilir-gilir membaca komik ini dan banyak cerita yang sangat kelakar mencuit hati kami.

Mulanya saya membaca komik kedua Eva, Eva, Kopi and Macha dan membawa saya kepada komik Eva pertama ini.

Kepada pembaca yang berangan-angan seperi saya dan suami ingin ke Jepun, bacalah komik ini. Ia saya fikir sangat membantu.

Judul: Eva Goes Solo
Pengarang: Evangeline Neo
Penerbit: MPH Publishing
Tahun Terbit: 2017
Harga: RM 34.90
Muka surat: 120
Rating: 5
Ulasan Oleh : Puan Zulaiha Ahmad, PAD Temerloh

No comments: